بازي بلوف

سايت تاكتيك

بازي بلوف

۳۴,۰۳۱ بازديد


بازي بلوف يكي از بازي هايي است كه با كارت انجام مي شود . اين بازي گروهي ، بسيار جذاب و در دورهمي هاي خانوادگي مورد توجه قرار گرفته است . شما با ديدن آموزش بازي بلوف بيشتر مي توانيد برنده شويد . هدف از انجام بازي بلف سرگرمي افراد شركت كننده است و در پايان كسي كه بتواند سريع تر از ديگران كارت هاي خود را تمام كند پيروز ميدان خواهد بود واگر بازي بصورت شرطي پولي باشد به درآمد خوبي مي رسد .
تاريخچه بازي بلوف
تاريخچه بازي بلف به حدود 100 سال پيش بر ميگرده البته جايي ثبت نشده به طور دقيق اما ظاهرا ابتدا در هند و پاكستان اين بازي انجام شده و كم كم به كشور هاي ديگه رفته.
تعداد بازيكنان شركت كننده در بازي بلوف
اين بازي بايد به صورت گروهي انجام شود . 2 الي 10 نفر مي توانند اين بازي را انجام دهند ، البته هر چه تعداد شركت كنندگان بيشتر باشد ، هيجان بازي بيشتر خواهد بود .
شروع بازي بلف
همه كارت ها بايد به صورت يكسان در ميان افراد پخش شود . فرد شروع كننده بازي بايد هر تعداد كارتي را كه مي خواهند در وسط قرار دهد .
آموزش بازي بلوف
در بازي بلف هر چقدر تعداد بازيكنان بيشتر باشد بازي جذاب تر است . بازيكنان مي توانند هر تعداد كارتي را كه مي خواهند بر روي زمين قرار دهند ، اما نكته مهم اين بازي اين است كه هر بازيكن مي تواند در مورد عنوان كارت هايي كه بر روي زمين قرار داده است به بازيكنان ديگر دروغ بگويد .
در چنين مواقعي بازيكنان ديگر مي توانند بگويند كه او بلف زده است . اگر فرد واقعا بلوف زده باشد و بازيكن درست گفته باشد ، بازيكني كه بلوف زده است بايد همه كارت هاي روي زمين را بردارد . اما در صورتي كه بلوف نزده باشد و فرد در اين مورد اعتراض نكند ، بازيكن بعدي با همان خال يك كارت يا چند كارت را به انتخاب خود بر روي زمين قرار مي دهد . اگر يكي از بازيكنان اعلام كند كه كارت هم خال در دست خود ندارد ، نوبت به نفر بعدي مي رسد .
شرط بندي روي بازي بلف چگونه مي باشد ؟
حالا كه آموزش بازي بلوف را پشت سر گذاشته ايد وقت آن مي باشد كه شرط بندي روي بازي بلوف را هم با دقت نظر بالايي مورد بررسي قرار دهيد . براي اينكار حالا بايد به يك سايت شرط بندي معتبر دسترسي داشته باشيد .
در اين مورد لازم است بدانيد كه دانلود اپليكيشن شرط بندي و همچنين كليك بر روي گزينه ورود به وب سايت هم شما را به معتبر ترين سايت هاي شرط بندي هدايت مي كند . پس سعي كنيد هر روشي كه برايتان مناسب تر است را انتخاب كنيد .
قوانين انجام بازي بلوف
1 - اگر يكي از بازيكنان كارتي را بر روي زمين قرار دهد و يك نفر از بازيكنان ديگر بخواهد بلوف را بگيرد ، بايد پيش از اينكه نفر بعدي پاس كند يا كارتي بر روي زمين قرار دهد اقدام كند .
2 - جهت انجام بازي بلوف خلاف گردش عقربه هاي ساعت است .
 3 - اگرشما حدس ميزنيد كه يك نفر در مورد كارت هاي خود بلوف زده و دروغ گفته است ، سريع مي گوييد بلوف زده اي و ورق هايي كه او در وسط بازي قرار داده است را چك مي كنيد . در صورتي كه او واقعا دروغ گفته باشد بايد تمام كارت هايي را كه تاكنون جمع شده است و در وسط قرار گرفته شده است را به عنوان جريمه بردارد . اگر حدس شما در مورد كارت ها اشتباه بود ، شما بايد به عنوان جريمه همه كارت ها را برداريد .
4 - لازم است كه اين مطلب را بگوييم كه خال آس در بازي بلوف شامل تمام اعداد 1 تا 10 ، شاه ، سرباز و بي بي از هر خال مي باشد . بنابر اين اگر به طور مثال بازيكني 4 كارت 10 و 2 كارت آس در دست داشته باشد مي تواند 6 كارت را با عنوان 6 تا 10 لو بر روي زمين بگذارد .
سخن پاياني در مورد بازي بلوف
شما دوستان اگر به بازي گروهي علاقه مند هستيد ، حتما بازي بلوف را انتخاب كنيد . بازي بلف در كنار اعضاء خانواده بسيار بازي جذاب و هيجان انگيز مي باشد . البته بهتر است كه اول آموزش بازي بلوف را مطالعه كنيد تا با آمادگي بيشتر وارد بازي بلوف شويد .
برگزيده : https://taktik1.website/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.