قوانين بازي تخته نرد در بت فوروارد

۵,۹۱۰ بازديد

قوانين بازي تخته نرد در بت فوروارد

كاربراني كه مي خواهيد قوانين بازي تخته نرد در بت فوروارد را ياد بگيريد مي توانيد در اين سايت ثبت نام كنيد . بازي جذاب تخته نرد يك بازي قديمي و با سابقه اي است . تخته نرد تخته نرد از خاورميانه و از ايران به كشور هاي ديگر صادر شد و اين بازي در كشورهاي عربي و اروپاي شرقي طرفداران زيادي دارد .پيشنهاد ميكنم تخته نرد بت فوروارد را تجربه كنيد .

بازي تخته نرد يك بازي دو نفره مي باشد كه سرگرمي خوبي است . كساني كه به صورت شرطي آن را بازي ميكنند برايشان در آمد خوبي دارد . شما اگر بخواهيد فوت و فن تخته نرد آنلاين را ياد بگيريد حتما آموزش بازي و ترفند هاي آن را ياد بگيريد . در سايت betforward شما مي توانيد به فوت و فن تخته نرد آنلاين دسترسي پيدا كنيد و آموزش آن را ببينيد .

قوانين بازي تخته نرد آنلاين در بت فوروارد

سايت بت فوروارد بازي جذاب تخته نرد را در خود جاي داده است . كاربران براي بازي تخته نرد در سايت بت فوروارد به راحتي اين بازي را پيدا مي كنند . مي توانند با بازي در سايت بت فوروارد پول خوبي براي خودشان بدست بياورند . شما در سايت بت فوروارد بازي تخته نرد را با پول واقعي بازي ميكنيد. اين مشخص مي كند كه سايت بت فوروارد يك سايت معتبر مي باشد .

چون در بعضي از سايت ها بازي تخته نرد را دارند ولي با پول هاي مجازي . وقتي در ان سايت شروع به بازي ميكنيد فقط با پول هاي مجازي بازي كرده ايد . اين سايت ها سايت غير معتبر مي باشند. قوانين بازي تخته نرد در بت فوروارد بسيار حائز اهميت است .

نكات كليدي و قوانين بازي تخته نرد در بت فوروارد

بازي تخته نرد يك بازي دو نفره است كه شامل 24 رديف است . براي بازي تخته نرد براي شروع هر كاربر يك بار تاس را مي اندازد . هر كدام عدد تاسشان بيشتر بود شروع كننده بازي ميشود. اگر دوكاربر عدد تاسشان يكي باشد و يك عدد برابر باشد بايد اين عمل را دوباره انجام دهند . تا يكي از ديگري عدد بالاتري بياورد. تخته نرد در بت فوروارد بسيار ساده و سرگرم كننده مي باشد .

موقعي كه در بازي تخته نرد تاس به بيرون از محوطه تخته بيفتد و يا به صورتي بيفتد كه كج باشد و دو طرف تاس خوانده شود . بايد تاس را دوباره بيندازيد.كاربري كه بازي تخته نرد را بازي ميكند بايد تا جايي كه مي تواند خانه هاي جلوي خود را زودتر ببندد و كاربري كه اين عمل انجام دهد شانس بردن خود را در بازي تخته نرد زيادتر كرده است. قوانين بازي تخته نرد بسيار آسان مي باشد.

تاس ريختن براي شروع بازي تخته نرد در بت فوروارد

براي شروع بازي تخته نرد آنلانين و يا غير انلاين براي اينكه كدام كاربر بازي را اول شروع كند بايد تاس ريخته شود . معمولا اگر بين دو طرف شرطي گذاشته نشود هر كس عدد بيشتري بياورد آن شخص شروع كننده بازي مي باشد . اگر عدد دو نفر يكي در بياد دو باره بايد تاس را بريزند . تا يك نفر از بازيكنان عدد تاسش يك عدد بالاتر باشد.

اپليكيشن بت فوروارد و مزاياي آن در بازي تخته نرد

بت فوروارد يك سايت قديمي است كه از نظر خيلي از كاربران يك اپليكيشن برتر در ميان سايت هاي خارجي قرار گرفته است . اين اپليكيشن در ايران هم طرفداران زيادي دارد و اين بخاطر پشتيباني سايت بت فوروارد به زبان فارسي است . اپليكيشن بت فوروارد داراي لايسنس جهاني است و دفتر مركزي آن در هلند مي باشد .جالب است كه بدانيد بت فوروارد اولين سايت معتبري است كه اقدام به راه اندازي اپليكيشن بت فوروارد نموده است . كاربران به راحتي مي توانند وارد اين اپليكيشن شوند و به شرط بندي بپردازند.

تخته نرد یکی از بازی‌های جذاب و معروف است که از قدیم تا کنون مورد توجه بازی‌بازان قرار گرفته است. این بازی دارای قوانین ساده‌ای است که امکان برای بازیکنان ایجاد استراتژی‌های مختلف را فراهم می‌کند. در تخته نرد، هر بازیکن دارای ۱۵ عدد مهره‌ی خود است که سعی می‌کند با جابجایی‌های مختلف آن‌ها را به خانه‌های مخصوص به خود در داخل تخته نرد حرکت دهد و در نهایت همه مهره‌های خود را به خانه‌ی مرکزی تخته نرد برساند.

 

برای شروع بازی تخته نرد، هر بازیکن ۱۵ مهره‌ی خود را در نقاط مشخص شروعی تخته قرار می‌دهد و سپس با حرکت مهره‌ها بر اساس عددی که به دو عدد مکعب انداخته شده است، حرکت می‌دهد. اهمیت استراتژی و برنامه‌ریزی در این بازی بسیار بالاست، زیرا بازیکنان باید به دقت حرکات خود را برنامه‌ریزی کرده و همچنین توانایی پیش‌بینی حرکات حریف خود را داشته باشند. از آنجایی که تخته نرد یک بازی استراتژیک است، همواره ارتقاء مهارت‌های بازیکنان در این بازی می‌تواند به افزایش سطح عمیقی از شور و هیجان در بازی منجر شود.  برای همین است که برای آموزش کامل تخته نرد به تمرین نیاز است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.