سايت شرط بندي بت فوروارد

۵,۸۹۱ بازديد
سايت شرط بندي بت فوروارد

سايت شرط بندي بت فوروارد بخشي از يك مجموعه ي بين المللي براي پيش بيني و شرط بندي در مسابقات ورزشي و بازي هاي كازينويي و .... است . شرط بندي فوتبال ، واليبال ، بسكتبال ، پوكر ، پنالتي ، بازي انفجار و كازينوي آنلاين از امكانات بي نظير سايت بت فوروارد مي باشد . 


شروع به كار سايت شرط بندي بت فوروارد

سايت شرط بندي بت فوروارد از سال 2016 شروع به فعاليت كرده است اين سايت توسط شركت bet construct طراحي شده است . اين شركت از بزرگترين شركت هاي طراحي سايت هاي شرط بندي است.اين شركت مهارت بالايي دارد علاوه بر اين گرفيگ بالا محيط جذاب و انواع زبان را دارا است.

سايت بت فوروارد از سايت هاي معتبر ايراني است كه با تبليغات گسترده توانسته كاربران زيادي به خود جذب كند . اين سايت مجوز بين المللي دارد . 


پيش بيني فوتبال در بت فوروارد


شما مي توانيد هر زماني كه دوست داشتيد شرط بندي را شروع كنيد. اين به اين معناست كه لازم نيست شما پيش بيني را قبل از شروع بازي به ثبت برسانيد. بلكه مي توانيد بعد از شروع بازي و به صورت كاملا زنده در سايت شرط بندي bet forward  تا لحظه هاي آخر بازي برگه پيش بيني را ثبت كنيد. اين كار تا حد زيادي ريسك را كاهش داده و باعث مي شود بتوانيد بدون دخالت احساسات و هيجانات و با توجه به منطق و بازي تيم مورد علاقه تان انتخاب كنيد . كه مي خواهيد روي چه نتيجه اي پيش بيني انجام دهيد.



اپليكيشن شرط بندي بت فوروارد


با اپليكيشن هاي بت فوروارد به راحتي در هر زمان و مكان بازي هاي مورد علاقه خود را پيش بيني كرده و در كازينو بازي كنيد . اگر از كاربران كنوني بت فوروارد هستيد ، پس از نصب با همان نام كاربري و رمز عبور مي توانيد از امكانات اپليكيشن استفاده كنيد . 

ضرايب شگفت انگيز

رابط كاربري سريع و آسان

بيش از 360 هزار رويداد ورزشي در سال

بيش از 245 هزار رويداد ورزشي زنده در سال

بيش از 50 نوع ورزش مختلف

پيش‌ بيني بر روي رويدادهاي غير ورزشي متنوع (اسكار، گرمي و سريال و غيره)

و امكانات متعدد ديگر



بررسي بت فوروارد انفجار 


شايد امروزه داشتن بازي انفجار يكي از بايد هاي سايت هاي شرط بندي باشد ولي قبل از اين اينگونه نبود و سايت ها صرفا يك ماهيت پيش بيني داشتنده و حرفه اي ترين آنها مثل همين سايت كازينو هاي حرفه اي هم ارائه كرده بودند . 


اما در آدرس جديد سايت بت فوروارد مي توانيد شاهد روي كار آمدن بازي انفجار باشيد . بازي فوق العاده اي كه با توجه به شرايط مي تواند نتيجه اي فوق العاده را براي شما رقم بزند . بت فوروارد انفجار را به عنوان يكي از بازي هاي اصيل معرفي كرده و شاهد گوياي اقتدار در ارائه آن مي باشد . لازم دانستيم با يكديگر اين شواهد را مرور كنيم : 

داشتن الگوريتم بازي انفجار ضريب بالا

اپليكيشن حرفه اي براي دسترسي به آدرس BetForward و تجربه سريع تر از شرط بندي

عدم فيلتر شدن آدرس بت فوروارد

فعاليت كاربران حرفه اي در سايت

در اختيار گذاشتن آموزش بازي انفجار در آدرس بت فوروارد



همه اين موارد دست به دست هم داده تا شما بتوانيد تنها با يك كليك ساده براي خود سودهايي ميليوني را رقم بزنيد . اما اين را به ياد داشته باشيد كه هيچ سودي بدون تكرار و تمرين به شما نخواهد رسيد . پس تلاش خود را ادامه دهيد كه سايت BetForward همواره به نياز هاي شرط بندي شما اشراف دارد و شرايط را به نفعتان تغيير خواهد داد.


روش هاي شارژ حساب در بت فوروارد

به دليل محدوديت هاي قانوني براي سايت هاي شرط بندي در ايران ، شارژحساب به روش‌هاي معمول در اين وب‌سايت‌ها امكان‌پذير نيست. با اين حال روش‌هاي جايگزين و امني با استفاده از ارزهاي ديجيتال وجود دارند.



درگاه پرداخت  كارت به كارت ريالي


روش كارت به كارت خودكار GoPayPro يك روش آسان و بي‌دردسر و براي شارژ حساب در بت فوروارد است. در اين صفحه مي‌توانيد توضيحات كامل پيرامون شارژ حساب از اين طريق را مطالعه كرده و ويديوي آموزشي جامع اين روش را نيز تماشا كنيد. سپس براي شارژ حساب اقدام نماييد.اين روش امكان شارژ حساب را از طريق كارت بانك شتاب فعال مي نمايد.


درگاه ووچر ماني دلاري


شما ميتوانيد از سايت هاي فروشنده «ووچر ماني دلاري» اقدام به خريد كد ووچر نماييد و سپس كد ووچر را در قسمت زير وارد كنيد و حساب كاربري خود را بلافاصله شارژ نماييد.


ووچر پرفكت ماني دلاري

دقت نماييد در صورت استفاده از اين روش جهت شارژ، بايستي تنها از روش «پرفكت ماني» براي برداشت استفاده نماييد.


مراحل ثبت نام در سايت شرط بندي بت فوروارد


ثبت نام و ايجاد حساب كاربري در سايت كار بسيار ساده اي است . براي ورود و استفاده از امكانات و خدمات ارائه شده لازم است كه مارحل ثبت نام را به طور دقيق پشت سر بگذاريد . كاربر ابتدا بايد وارد سايت شود و سپس روي گزينه ثبت نام كه در گوشه صفحه سمت راست قرار گرفته ، كليك نماييد . 


پس از كليك وارد صفحه ثبت نام مي‌شود. در اين بخش اطلاعاتي مانند نام و نام خانوادگي، تاريخ تولد، نام كشور، شهر، آدرس، ايميل، شماره تلفن همراه درخواست شده است. كاربر بايد در تمام فيلدها اطلاعات را به درستي و با دقت وارد كند. ثبت نام افراد زير هجده سال در اين سايت ممنوع مي‌باشد.

براي ثبت نام در سايت بت فوروارد شما فرآيند ساده اي را نسبت به ساير سايت هاي شرط بندي طي خواهيد كرد، از بالاي صفحه برروي دكمه ثبت نام كليك كنيد تا فرم ثبت نام براي شما باز شود. فرم ثبت نام در سايت شرط بندي بت فوروارد متفاوت تر از بقيه سايت هاي پيش بيني مي باشد.  ابتدا در صفحه اول از شما اطلاعات ايميل و رمز عبور دريافت مي شود. سپس در صفحه دوم اطلاعاتي از قبيل شماره تلفن، كد ملي و غيره از شما در قالب فرم خواسته مي شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.