بررسي سايت شرط بندي بت فوروارد

۱۰۵ بازديد

 

سايت شرط بندي بت فوروارد كه به سايت بت فوروارد فارسي در ميان ايرانيان زبان ها معروف است. در اصل يك سايت شرط بندي خارجي معتبر مي باشد. اين سايت كه به دليل پشتيباني خوب و امكانات غالي به ويژه در پيش بيني ورزشي در جهان شهرت يافته است. شهرت خود در ميان فارسي زبانان را مديون پشتيباني از زبان فارسي وداشتن ديلر هاي فارسي زبان در بازي هاي كازينويي انلاين خود مي باشد.

شما با رفتن به لينك بدون فيلتر سايت betforward  علاوه بر اينكه به دانلود برنامه betforward دسترسي داريد. مي توانيد از شيوه هاي متنوعي اقدام به شارژ حساب كاربري خود نماييد. در ادامه با ما همراه باشيد تا در اين مورد بيشتر براي شما بگوييم.

 

شارژ و برداشت در سايت بت فوروارد فارسي

اگر در ايران هستيد و دوست داريد كه به صورت مستقيم و تنها با كارت بانكي عضو شتاب خود اقدام به شارژ حساب كنيد. اين شيوه از طريق درگاه گوپي پرو در اختيار شما گذاشته شده است. اگر در خارج از ايران هستيد و دوست داريد حساب كاربري خود را به صورت دلاري شارژ نماييد. به سادگي با استفاده از پرفكت ماني قادر خواهيد بود به شارژ حساب و برداشت از حساب خود به صورت دلاري بپردازيد.

 سايت بت فوروارد فارسي راحتي و اسايش تمامي كاربران را در پيش بيني و شرط بندي در نظر گرفته است. بي شك اين نكته اصلا مهم نيست كه شما از كدام نقطه در دنيا وارد لينك بدون فيلتر سايت betforward مي شويد. به راحتي با هر ارزي كه بخواهيد مي توانيد اقدام به شارژ و برداشت از حساب كاربري خود نماييد.

اما يكي از امكاناتي كه در كمتر سايت شرط بندي ميبينيد. شارژ و برداشت حساب به شيوه رمز ارز يا همان ارز ديجيتال است. كه در بت فوروارد فارسي وجود دارد. 33 ارز ديجيتال در اختيار شما قرار گرفته است. كه به وسيله هر كدام كه راحت تر هستيد مي توانيد اقدام به شارژ و برداشت از حساب كاربري خود نماييد.

 

برنامه بت فوروارد

يكي از امكانات ويژه سايت betforward فارسي، طراحي اپليكيشن بت فوروارد مي باشد. با دانلود و نصب اپليكيشن اين امكان را خواهيد داشت  تا بدون نياز به فيلتر شكن از امكانات بت فوروارد فارسي بهرمند شويد.

براي نصب اپليكيشن بت فوروارد تنها لازم است به ادرس بدون فيلتر سايت bet forward برويد و اقدام به ثبت نام و دانلود نرم افزار نماييد.

 

سايت پيش بيني بت فوروارد

سايت پيش بيني بت فوروارد در اين بخش به علاقه مندان پيش بيني ورزشي خود اين امكان را مي دهد كه به تمامي رشته هاي ورزشي ليگ ها انها را در اختيار داشته باشند. اين را در كمتر سايت پيش بيني ايراني،مي توانيد مشاهده كنيد.

همينطور در بت فوروارد اصلي شما  تمام اپشن هاي پيش بيني از قبيل: ميكس ، تكي، سيستمي را در اختيار داريد. تنها لازم است با ورود به سايت بت فوروارد خودتان همه چيز را مشاهده نماييد. بي ترديد تمامي خواسته هاي شما در دنياي شرط بندي و پيش بيني انلاين در بت فوروارد فارسي براورده مي گردد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.