بازي پوكر

سايت تاكتيك

بازي پوكر

۳۵,۶۸۸ بازديد


در اين مقاله مي خواهيم در مورد بازي پوكر براي شما بنويسيم و بگوييم كه پوكر چيست ؟ بازي پوكر آنلاين يكي از بازي هاي پر طرفدار در سايت هاي شرط بندي مي باشد . اين بازي محبوب يك بازي شرط بندي است كه در آن دو معقوله شانس و مهارت در بازي حرف اول را مي زند .
تاريخچه بازي پوكر  
بازي پوكر از محبوب ترين بازي هاي كارتي در چند دهه اخير به حساب مي آيد و تركيب شانس و مهارت كه با توجه به پارمتر هايي چون شمارش ، ريسك پذيري و تحليل آني مي باشد كه همواره در افزايش جذابيت اين بازي نقش به سزايي داشته است . تاريخچه محبوبيت بازي پوكر و شرط بندي در كشور آمريكا به دوره شرط بندي و قمار بازي در قايقهاي رود خانه اي بر روي رود ميسيسيپي و مناطق اطراف آن  در قرن 18 و 19 ميلادي برمي گردد .
اين نقطه اي از تاريخ است كه در آن تشابهاتي ميان پوكر قديمي  پوكر امروزي مشاهده مي شود و تاريخ شناسان آن را به عنوان زمان بوجود آمدن پوكر امروزي معرفي مي كنند . در اين زمان بود كه بازي پوكر در قمارخانه ها و كازينو ها رواج يافت . بازي پوكر انواع مختلف دارد كه هر كدام قوانين خاص خودش را دارد .
بازي پوكر آنلاين
با پيشرفت تكنولوژي ديگر براي انجام بازي پوكر نياز به رفتن به كازينو نيست . شما به راحتي با استفاده از اينترنت مي توانيد شروع به انجام بازي پوكر آنلاين كنيد . پوكر آنلاين از نظر قوانين و انواع آن هيچ تفاوتي با پوكر واقعي ندارد .  سايت هاي شرط بندي سعي كرده اند با استفاده از امكانات گرافيكي براي شما يك كازينو واقعي را طراحي كنند . به شكلي كه در كازينو آنلاين  شما احساس مي كنيد كه در يك محيط واقعي هستيد .
در بازي پوكر آنلاين شما امكان چت با ديگر بازيكنان را داريد . البته در اين بازي ديلر خود سيستم است . و شما در انتخاب آن نقشي نداريد . ميز هاي پوكر آنلاين معمولا بين 6 تا 10 نفر است . شما با استفاده از دكمه هاي موجود به راحتي مي توانيد مانند بازي پوكر واقعي كال ، فولد ، ريز يا چك كنيد .
بهترين سايت پوكر آنلاين ايراني
در ابتدا بايد بگوييم كه پوكر چيست ؟
به طور تقريبي مي توان گفت كه پوكر يك بازي شانسي تكي يا گروهي مي باشد كه در اين بازي قدرت بيان نقش بسزايي دارد . در بازي پوكر بلوف زدن يا بازي با كلمات به طور نامحسوس نقش بسزايي در بازي ايفا مي كند . در حال حاضر پوكر را مي توان جزو يكي از بازي هاي پر طرفدار در سراسر دنيا قلمداد كرد .
بازي پوكر را بيشتر در كازينو ها و قمارخانه ها بازي مي كنند . شرط بندي در اين بازي داراي هيجان بسيار زيادي مي باشد . بازي پوكر آنلاين سبب شده كه گردش مالي فوق العاده چشم گيري در ماه براي كازينو هاي آنلاين و كازينو دارها رقم بخورد .
آموزش بازي پوكر
بعد از بسته شدن دور جديد كارت پاياني اشتراكي رو مي شوند . كارت چهارم اشتراكي به نام ترن مي باشد . بعد از پايان دور سوم شرط بندي ، 1 كارت كه كارت آخر است رو مي شود . اين كارت نيز همچون چهار كارت قبلي متعلق به همه بازيكنان است . به اين معني كه هر بازيكن بهترين دست 5 تايي از 7 كارت خود ( دو كارت در دست و 5 كارت مشترك روي ميز ) را ارايه مي كند .
بعد از نمايش ريور يك دور تازه شرط بندي ، انجام مي شود . در اين دور نيز نفر براي اعلام شرط اس بي است . كه بر اساس گردش عقربه هاي ساعت نفرات بعدي بايد بازي كنند .
ريور  River
آخرين كارت اشتراكي با نام ريور مي باشد .
در هر دور بازي اگر افزايش شرط توسط يك بازيكن منتهي به جا رفتن يا فولد بقيه شود ؛ نفر باقي مانده برنده كليه پولهايي است كه تا آن لحظه جمع شده است . حتي مي تواند كارت هاي خود را نيز نشان ندهد .
پس از رو شدن كارت آخر يا ريور و پس از بسته شدن آخرين دور شرط ، در صورتي كه بيش از يك نفر در بازي حضور داشته باشند ، شو دان يا ديدن دستها اتفاق مي افتد . به اين معني كه آخرين نفر كه قبل از كارت آخر شرط را افزايش داده كارت هايش را رو مي كند و به ترتيب بقيه نيز همين كار را مي كنند و بهترين دست پولهاي موجود را مي برد .
بديهي است ميزان افزايش مبلغ توسط شما به قدرت شما در هر لحظه يا استنباط شما از ضعف حريفتان با توجه به بازي وي تا آن لحظه بستگي دارد .
قوانين بازي پوكر
هر فردي دو كارت رو باز دريافت مي كند . كارت ها روي ميز به صورت رو باز توزيع مي شوند . نتايج بر حسب ويئويي كه پخش مي شود و اسكنر اطلاعات كه تمام كارت هاي رو باز روي ميز را اسكن مي كند مشخص مي شوند .
هدف اين است كه بهترين 5 تايي از ميان 7 كارت ( 2 برگ در دست هر فرد و 5 برگ از زمين كه متعلق به همه افراد است ) برنده شود .
مساوي : در حالتي ممكن است افراد با هم مساوي شوند يعني كارت هايشان شيبه هم باشد كه در اين صورت مبالغ برد به تمامي پانتر هايي كه شرط روي برد هر كدام از دست ها از هر دوري كه گذاشته باشند پرداخت مي شود .
سبك هاي مختلف بازي پوكر
بازي پوكر شامل سبك هاي مختلفي نظير اوماها ، هولدم يا همان پوكر چيني ، پوكر 5 كارتي و چندين سبك ديگر مي باشد . بديهي است كه هر كدام از اين سبك ها شامل قوانين مختلفي باشند كه در اينجا به برخي از اين قوانين خواهيم پرداخت . علاوه بر اين قوانين بد نيست بدانيد كه اين بازي فقط متشكل از قوانين نيست و شما براي برد نياز به مهارت هاي شخصي بسياري مي باشيد از اين رو به بررسي برخي از اين مهارت ها نيز براي شما خواهيم پرداخت .
همانطور كه مي دانيد بازي پوكر با 52 كارت پاسور انجام مي شود كه شامل 4 خال مختلف در بازي مي شود كه هر كدام از خال ها شامل 13 كارت مي باشد كه با تركيب اعداد و عكس ها مي توان اين 13 برگ را ديد پس طبيعي است كه ترتيبي نيز در اين 13 كارت وجود داشته باشد كه اين ترتيب در بازي پوكر نيز مواقعي قابل اهميت مي باشد . همانطور كه گفتيم سبك هاي مختلفي در بازي وجود دارد پس قوانين پوكر تگزاس هولدم با قوانين پوكر اوماها و قوانين پوكر پنج كارتي تفاوت دارد .
برد در بازي پوكر به چه صورت است و چگونه مي توان در اين بازي برنده شد ؟
روش هاي بسياري براي بردن شما در پوكر وجود دارد و شما مي توانيد با تكيه بر توانايي هاي فردي در اين بازي جذاب برنده باشيد . مهمترين عامل برد شما مي توان كسب تجربه باشد و شما با تكيه بر تجربه مي توانيد در هر دو زمينه به خروجي هاي بسيار مناسبي برسيد . اين تجربه با انجام بازي هاي مختلف و امتحان سبك هاي گوناگون براي شما ممكن مي شود .
زيرا در برخي مكان ها با توجه به شرايط شما نياز به انجام يك بازي ريسكي داريد و در برخي شرايط شما مي بايست منطقي و كم ريسك بدون بلف بازي نماييد كه اين حالت را با توجه به انجام بازي هاي مختلف مي بايست متوجه شويد و در هر زمان با سبك مناسب به جلو برويد .
بهترين روش براي بردن در اين بازي منطقي بازي كردن است به اين صورت كه شما پس از كمي بازي كردن با توجه به زمين ، شانس برد خود را با توجه به كارت هايي كه داريد مي فهميد در نتيجه سعي كنيد كه به شانس زياد متوصل نشويد و با دست هايي كه داريد خود را به نتايج مطلوب برسانيد .
نكته مهم و پاياني در مورد بازي پوكر
بازي پوكر يك بازي جذاب است كه بايد اصطلاحات و ترفند هاي آن را كاملا با آموزش آن ياد بگيريد . اصطلاحات بازي پوكر بسيار پر كاربرد است و بايد اول بدانيد كلا پوكر چيست و بعد به بازي در آن بپردازيد . امروزه پوكر آنلاين  در سايت هاي شرط بندي بيشترين علاقه مندان را بخود اختصاص داده است .
منبع : https://taktik1.website/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.